Monday, January 16, 2012

Yummy!!

Hujung mnggu rya, tyme cuti rya aku kuar ngn dak nadia n zati..hari minggu xslh..rndu bha, lmk xjmpa ngn geng..mekorang plan mok g nengok wayang, cita Puss In Boots..bestla..berbaloi2..wp aku bknla pminat setia pusak, tp nang kiut wakla puss ya..hehe..cita kat atas tek sbagai set induksi jak tp sbnrnya aku mok cita pasal makann mekorang tghari ya..mekorang g The Hill n ingat mok makan di kedai Full House kat sia..nang kacak wakla kedei ya tp bl tengok lgsung xda tnda halal n pekerja n costumernya smua rupa cina n xda lgsung pun rupa org bertudung dlm ya..so, xla jadi g mkn cia..pasya tek, alu g mkn di Kimbay..nadia n zati syorkan makan Cheese Baked Rice Chicken Chop Curry ngn Mushroom Bean Curd Roll..Nyamn siot aih..sapa2 yg blom pnah makan dkimbay n rasa bena2 lapar, I highly recommended all of you makan kat menu tok kat Kimbay..gerenti msyuk punyala!!cerik jgn xcerik oii..Kimbay di Kuching tok stauk aku ada awangannya dSpring n The Hill..ada juak tmpat lent p aku xingat..hehe..seriusly pas ya aku mbakla dak adikku mkn nasik Cheese ya, cdak pun xterkata juak..apa agik afiq, alu madah rasa di heaven jak..haha..k lah, mun da tmpat mkn yg best n makann yg best agik, lak aku suggest tmpatnya ngn ktkorang owh..chekedout jak..hehe


Kimbay Restaurant -Halal ok!!:)

Cheese Baked Rice Chicken Chop Curry -Siyesly must try!!!!

Mushroom Bean Curd Roll -xrugi order!!

No comments:

Post a Comment