Monday, January 16, 2012

MustRead

Kali tok aku mok suggest beberapa buku/novel yang mesti ktkorang baca n miliki munboleh..aku jnis minat novel yg berunsurkan islamik n genre thriller especially yang dipolah oleh Ramlee Awang Mushid..Cuti tok tek aku tengah baca novel “Syahadah Gadis Aties”..buku tok simple jak..xla tebal glak mcm npvel2 len n ditulis oleh penulis tempatan..besanya cita pasal islamik yang aku suka baca ditulis oleh Habiburrahman Al-Sherazy tapi Imran Haaz tok pun bley tahan juak..citanya simple jak tp bnyak ilmu yg kt dpt dlm novel tok..ada juakla sentap2 baca coznya banyak berbincang pasal akidah umat Islam yang semakin berkurang pada zaman tok..aku suggest ktkorang yg kaki buku especially yg ilmiah n islamik ya, buku tok memang patut bacala n xnyesal baca ulang2 kali..thanx 2 my dear zati for recommended me this book although she didn’t finish reading it..hehe..:)

No comments:

Post a Comment