Monday, January 16, 2012

Khatam??Azam??

ha, aok..alhamdulillah, kali tok bjaya juak aku mlaksanakan azam ku yg tertunggak slama 2thun mun xslah..hehe..syukur wakla ahernya dpt juak khatam serta ngn tafsirnya skali..16/12/11..yala trikh aku khatam Quran..bhgia juakla nyawa sbb da lmk mok khatam agik sbnrnya..hehe..org len da berjuta2 kali jak khtam tp aku bok jak * kali..hehe..at least aku berusaha nak..ya k azam thun 2010 n 2011..thun 2012 tok blom plan agik pa azam mok dpolahku..hurm, rsnya aku p2t khtaam tiap thun tok..InsyaAllah, xnya susah nak..hehe..asal da kmahuan jak..aku sa aku mok fkus dgn study bna2 thun dpn coz da final year..i try my best to do all the assignments and RA diligently..need also to improve on my practicum and my portfolios..haduih yay!! Hurm, rasa2nya mun bz ngn hal cm2k bely kurus x oooww???hehe..thun dpn ng cbaran bsarla InsyaAllah mdhn aku dpt meneruskan pjalann aku yg bok bermula tok..yg pnting thun dpn da 25..hurm, xsgkala da smpe umo ya..cmne oo prange orang umo 25??hehe..shud be matang right??i hope so that I could be more mature in future..Amin..bnyak da azamku tok..hehe..lakla nmbah agik mun berkemmapuan..hehe

No comments:

Post a Comment