Monday, January 16, 2012

Medical Assistant

Alhamdulillah, ahernya lulus juak ammar interview SPA rya..n nya dtawarkan jadi MA-Medical Assiatant..dolok, mun aku xdpat twran mktb, aku dpt wak twran jd Jurupulih Perubatan Cara Kerja kat KSKB di Sungai Besi nun..nsib bait tawaran mktab cun2 dtg..alu bapakku nyuruh ambik jd ckgu jak..bnyak cuti kt dirik..hehe..nang bena wakla..xpa, keja lmbat kit tp jd ckgu tok trus dgree..hehe..bbalik kpd cita amar tek..nya tok ng ada nasib baik juak ku rasa..nya jnis bertuah bha..salunya nya nemu hpn dberik org duit coz cun2 tauk sp pemilik tpon ya..nemu duit rm50@10 mun xslah..asal jaknya dembak g mjlis mkn2, msti mak n apak dpt hmper lucky draw..rezeki namanya nak??hehe..aku sbnrnya xrpat gak ngn ammar tok sbnrnya sbb aku xbnyak mmbsar ngn dak adik2ku..masa aku lebih bnyak dspent d asrama n dskolah..tp aku ttp hepi gler bl dpt tauknya dpt twrn jd MA..nya dftar dKSKB Kuching dbatu 13 3hb.1 rya..bgusla, xla jauh glak nya blaja..lega nyawa mak n bapak coz 2org dak kmkorang setel InsyaAllah kmpom ada keja..tinggal lena n afiq jak agikla..mudahan rezeki sidak murah juak..

No comments:

Post a Comment