Tuesday, June 29, 2010

..Jika Aku Jatuh Cinta...

Bismillahhirrahmannirrahim
…..
YA ALLAH, jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu
YA MUHAIMIN, Jika aku jatuh hati,
Izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta yang lesu
YA RABBANA, jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiku
Ya RABBUL IZATI.. Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalan-Mu
YA ALLAH jika aku menikmati cinta bersamanya,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya Mencintai-Mu
Ya ALLAH, Jika aku jatuh hati pada kekasihku,
Jangan biarkan hatiku terkasih dan terjatuh pada yang panjang menyelubungi setiap malamku
Ya ALLAH, jika Kau halalkan Cintaku Padanya
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan hatiku pada cinta abadi dan rindu ini hanya kepada-Mu
Amin ya rabbalall alamin..

No comments:

Post a Comment