Saturday, August 25, 2012

surat utk diri sendiri..

Jam 6 dan mula buka laptop. Bingung pikir kajian tindakan dan assignment tapi bila internet dapat dibk,mula membuka blog. Adeh2. Sejak jadi pelajar tahun akhir, macam2 dugaan timbul. Rasa idup da xbetul ada juak tp nadia salu padah, ng pitok rupa orang tahun aher. badan salu rasa sakit2..organ dalaman apatah agik.telinga n gigi mala berdarah. Semua tmpat juak mok kuar darah. rasanya bnyk glak darah dah kuar pada masa yang sik sepatutnya. bila tyme nak derma darah, xjuak dbnarkan nak ngeluar. hurm, yg pasti tahun tok ng bnyk bnda plik berlaku. Berlaku tnpa disedari, dipinta mungkinlah kot. ada agik tmbahan perasa thun tok. hormon ng da kmpom xstabil..da pg klinik sbb drh kluar blebih-lebihan, da mkn ubat tp masih juak darah mlebih2.. Nauzubillah, xkanlah ada unsur sihir..adeh2, jauh skali jak mejin. org lain gago nkah thun tok n umo tok, aku gago polah research. Tahniah, hidup itu satu perjuangan.he. bkan salu rs xbetul cmtok.tdo ng dah tentu xbetul, mlm ng dh tauk xpat polah keja..heran juak nyawa.mud molah keja ilang2, ne ndak rs san jak nyawa. Adoih, fokus mimiey..yg dieran, slamak tok aku bk fb, noti ku dlm 58 cmya, tp bl pg tadik aku bk fb, noti aku tnggal 45 jak..aik, plek..knk hack ka aku mpun fb??huhu..scarynya..bnda tok pun bley nyuruh aku stress tauk..hoho..ntah pa2 jak entry tok..xpa, k bc blit tyme umo da 35 thun lak..hehe..InsyaAllah, sampe ndakka umo ya ow? pa ndakka da jd eh..rs nak berik surat ngn drkmpun tyme umo 35 best juak rsnya..hehe

uit, Nur Sharmimi Binti Bakar yg berumo 35 tahun,,hehe, marek aku pg plh ic baru skali ngn  dak lena, ama n afiq. bapak nyuruh. ingatx? hehe. marek mak masak ketam yg sedap..uish, kknyagn aku tp puas ht sbb dpt mnikmati mskn mak.lak plg rmh sewa msk kdirik jakla..he..bgei jauh rmh sewa ya lok. hari marek ama beli speaker br. agik bujang ama tyme tok.agk blja dkskb btu 13. dak kwnnya salu dtg umah gmbeh.aku tok yg salu mlepak dlm blitnya mala jak tersasul" masuk dlm blit cdak alu ilek2 diat kwnnya gurin dlm blit.adeh2, nsib pangkat adik2 jak. taukx taun tok tema rya wrna oren, first tyme aku bl tdung kedirik..puas ht juakla rya thun tok dpt juak ngembak kwn dtg rmh. last bha nemu, xpala.klak ssh agk nk btemu..btemu ndakka ow. aku sptutnya tgh bpolah bab4,5 ngn artikel tyme tok tp aku xtauk sine terbang mud tok. bngung ngla bngung tp aku pun xtauk gne mok ncarik kekuatn ya. pa da jadi tyme aku umo kau lak ow?da ndakka nyambung master?dpt jd guru cmerlangx?he..nait pngktx?he.tercapaix cita2 mok g mlancong sluruh dunia tek?he. mdhn jak jadi..munx pun, InsyaAllah blom tlmbat agik tok..kwngn msti da stabil tyme tok..he..g la ngabas rmah sewa tyme dmktab lok kt sky garden. he..kngn ya ngn dak topeq..msti ada yg lmk xdkntek nk?harap salula keep in touch wp msing2 da ada khdupan kdirik. keta pa pke dirik kinek? aku suka kaka pasal keta n keta idamanku is Volkswegen Bettle.Summer da tyme tok blom siap agik. kinek msti samarahan da jd mkin glems nak..he.pa plh bpk n mak tek?masihx bpk nginang manok n jadix nya bk bisnes knek?kan nya knek mcm2 jak plannya pasnya pencen, mok bk bisnes ngntr biak g skolahla, bk kedei mknnla..he..msih kuat bjalanx bpk?he.besala bpk ya.mak gne? msih magrain ka?adax ko bl pati gamat@ikan haruan k mak? tedah mak lok.pak nek tahun tok paling bnyk pg hospitl sbb tngannya pelu dioperate.tedahnya dah xterang glk matanya.eh, smpatx pg aji ngn mak n bpk sblm kawen tek?he.lena tek brapa org anak?dptx nya jdi duta negara dkorea tek? haha.afiq dptx cpai cita2 nya jd org paling tinggi dlm fmily n blajar kt oversea?he..bnyk juak soaln lok.ndia., zati, azimah,liza, nita, fenny cmne da?he..nadia, liza n nita kawen umo 25. aku ngn zati bila la tek?he..tyme tok aku ngn zati jak single dlm geng, tmsuk azimah juakla,,he,mekorang gago plh laporanla kinek tp dlm ms yg sm berusaha juak mok salu kuar dgn dak len sbb tauk yg hdup akan brubah laps msing2 ada komitmen kdirik. taukx dlok tmpat paling aku sk pg is pantai. aku akan jd over-xcted bl orng pdh mok mbk g pntei. dolok salu juak mlepak ddamai central cia. ng bnyk kngn ko tyme dpntei  sampe aku salu brngn2 nk ada sbuah rmh dkat ngn pantei, senang dapat diat laut bl rs sdey..he.. taukx alia agik kecik tyme tok..nya kiut glak sampe rs xmok jak lepasnya bjln. mun dak mok kuar, msti rs xsbr mok tnggu cdak blit sbbnya kiut glak. he..farahla pling lucu sbb tpksa bkorban jg adiknya ya.tp tetap juaknya sorang kakak yg bait. he..mdahn jak farah da kja bgus knek sbb mun ekot2 kiraan, nya da umo 23 knek..he..umo aku tyme 2 thun yg lpas.rs lucu jak polah surat k drkmpun tp rs mcm best jak..xctedla nk tauk apa yg bakal tjadi kelak. ney tauk kotan da cnggih glk2, ng wujud duhal mesin kembara masa ya..bley juak jnguk masa2 muda remaja..chewah.Ha, ingtx thun tok mun xslhku ally iskandar kawen..bkn main ko frust dlok..he..tyme tok cita running man ng glems n salu ddiat ko..knek msih make laptop dell putih n hp samsung galaxy young. blit wrna papel n tgh nerap dlantei naip blog dlm gelap tok.msti ada part dmaktb tok aku da lpak nk sbb bnyk glk bnda xbez blaku.munla aku ingt tyme tok, msti aku mpun ngeleng palak sbb molah bnda paloi2 dlok..he. yg pasti InsyaAllah aku akan buat yg tbaik pada ms skrang sbb aku pun mok aku mpun yg b'umur 35 kelak hdup sennag..he..uitt, klk nymbung agik..buat drk aku yg bumur 35 tahun ya, klak up8 blog tok pas ko bc blit entry tok ah. Jgn ttp blog tok sbb kngn bha..he.
Dari Nur Sharmimi Binti Bakar 24 thn 11bulan 5 hari jam 739 pagi:)

No comments:

Post a Comment