Thursday, August 9, 2012

Sampai kapan pun..

When Allah says "Kun Fayakun"..Maka jadilah..Its truly hurt but there's a truth..i'm tired..penat..exhausted..Ya Allah, benarkan aku berehat sebentar..Sesungguhnya hatiku milikMu jua..Daripada Engkau aku datang, kepada Engkau juga aku kembali..Hati sudah kembali kepada fitrah sebenar..Dalam doa, aku masih memanjatkan sedikit harapan..Tidak terlalu banyak tetapi cukuplah sedikit cuma.. Berbahagialah kau di sana, kerana aku disini telah berusaha sedaya termampu..Aku percaya manusia fitrahnya baik dan aku sentiasa yakin bahawa Allah tidak ciptakan manusia untuk berbuat kerosakan dan menjadi jahat seumur hidupnya. Sampaikan salam buat dirimu yang sentiasa dalam ingatanku. Jika rasa sakit ini membahagiakanmu, aku redha..Ya, aku redha..Maafkan kehadiranku yang membebankanmu. Akhir kalam, aku masih mempercayaimu sampai kapan mana pun..

No comments:

Post a Comment