Tuesday, May 1, 2012

Last Practicum

Hye all..hehe..it's been a while since i share my life story here. Actually it's been a week since my last practicum for this semester..waiitt..not only for this semester but this is the last!!yeayy!!hooray..hehe..sem dpan internship agik tp xlamk la, sbulan jak..Alhamdulillah, dlm sdar xsdar, InsyaAllah dlm masa bbrapa bulan agik, akan bakhirlah smua proses pnp aku sbg sorang bakal guru..5 tahun stengah woo, lmk gler..kpak sa mulut nk njawab bl org nnyak bl abisla, bl nk kejala, bl nk graduatela..haish, sm rasa mcm blaja jd doktor jak..hoho..bha2, xmokla ngerepak ctok.. sbnrnya mok share sket pic tyme last prktkum dskgita..mcm2 jak..hehe..chekedout jak gmbar2 kt bwh tok:


Brekfast with Puan Hasanah, our mentor:)

Jamuan kecil untuk guru pelatih semester 7


Tears in their eyes..They are always in my heart..4 Bijak


Rasa disayangi....:)


A Little Present For My Beloved Students

4 Bijak


Girls of 4 Bijak

Our Beloved Mom, Cikgu Hasanah Haji Baki


My Sweetheart..Mutiara 2 Cemerlang


Only Raziq n Sayid are not here..


Saranghae With Beloved Practicum Partner


Berambeh Makan Last Day


Last day with them



Thanx for all the guidance..I'll b missing u n remember u for da rest of my life.

No comments:

Post a Comment