Saturday, May 19, 2012

Kosong

Tangga lok gambar debah tok...tangga jak bena2 dalam masa 2 minit cmya jak..xlamak gilak..lamak agik kitkorang kentut  makan dari diat gambar tok..hehe..


Dah diat tek? actually xda papa juak sbnrnya...ng kosong..nama pun tajuk kosong nak..tp nasib bait entry kosong tok xdikosongku juak..mun ndak, apala dibaca ktkorang lak??ecehe, prasan skali jak bagei ada org baca blog aku tok nak..hoho..
Nombor kosong tok sik brapa dikaka n dguna orang gilak..maksudnya macam kedudukan kosong, tempat terkosong dalam kelas, nombor plat keta QAA000A, Lot rumah Sky Garden 00..sikda nak??mun ada pun kebetulan ya, tapi jarang benala penggunaan kosong ya dlm bnda macam ya. Kadang2 orang sik suka ngn kosong sbb kosong ya macam sik da papa n macam gagal jak. Markah kosong..roti kosong, aik kosong..
kenak kaka pasal kosong kinek??sbb aku tgh meng-0-kan perasaan, otak, minda, hati n harapan aku pada bnda yg sik patut..yg patut dipenohkan tyme tok dalam palak otak ialah nota2 AR yg bakal dexam 24hb lak..nebes aih, siyes, aku xpaham pa dblajaku..huhu..dahla palakku tok ada slow kit..huhu..siyesly sgt jeles ngn kawan2 yg ada otak mcm span..snang jak nk paham pa dblaja..huhu..kadang2 ngn rs down jd orang yg lmbat catch-up tok..pilu sepilu pilunyeeeerrr..tinggal 4 hari agik k blaja..tok sptutnya pun blaja tp...huhu..Ya Allah, permudahkanlah pemahamanku.. tiap kali ujian ng cmtokla, ujian dalam ujian..dalam org len sibuk dgn 1 ujian exam, aku direzekikan oleh Allah dengan 3 ujian yang sangat menggugat iman didada..tedah ngn aku..dhla bdn kecik, hati pun kecik, kenak agik tembak dush dush dush dengan senapang gajah yg besar..haha..apara, melalut..bagus agk melalut drpd aku mengeluh dgn ujian Allah..at least aku sedar aku sedang diuji n aku smmngnya sdang busaha utk mprtahankan diri daripada serangan bertubi2 pihak Zionis Israel..hoho..aku harap aku dpt mengelak semua serangan balas dengan langkah2 silat Benteng Betawi yg berasal dari Tanah Jawa yg pnah aku blaja tyme form2/3 dolok cuma sik sempat abis sbb aku malas turun praktis..haha..InsyaAllah berkat pernah menjawat jawatan sebagai pengawas di sekolah dolok mmapu membantu hati aku untuk lebih awas n berhati2 dengan permainan DOTA yang dimainkan oleh seorang pemain bola sepak antarabangsa yang bernama Patrice Evra.. Kerana kelicikannya la, MU menang kali..kali la, aku pun xtauk glak pasal bola sepak tok..mun dalam exam AR aku jwb soalan ujian macam tok kmpom 2 markah tambahan oleh cikgu sik dapat diberik sbb bnyak air dari isik. sbnarnya banyak juak isik dalam cerita aku tok cuma aku guna analogy jak..cey, ya pun mok padah ka..hahahhaahacccumm.. mudahan  aku lebih fokus ngn pa nak dbelajarku pas tok sbb aku sik mok nangis tyme molah xam lak..biarla aku nngis tyme tok sbb sik pat paham, at least tyme tok aku agik dapat nnyak orang,lak dlm xam gne?? mun da alien ijo kecik mcm dalam cita CJ7 k nolong ndiat jawapan mina dimeja sebelah sik pa juak.xda ku lalek belajar kali..ilek2 jak diat running man n rooftop prince.huh..=.= ..aju mimiey shermiemy..sikpa, mun org len make motto "jgn study hard tp studi smart", aku tpksa jak guna kaedah tradisional aka kaedah kualitatif..mmbuat pemerhatian lok bok polah kesimpulan..kaedah kualitatif tok bertujuan untuk mendapatkan pemahaman secara mendalam terhadap fenomena yang sedang dikaji...mun kuantitatif @postitivis, nya macam belajar math, blaja guna teori lok bok buktikan bena@x..yah, bab 1 AR jak dapat diulas aku..alu ulang kaji dalam blog.haha...padan muka ktakorang belajar AR skali ngn aku..hoho..wlpun aku madah aku mok kosongkan otak tek, tapi amatlah ditekankan disini yerr yg saya hanya ingin mengosongkan minda saya dengan bnda yg xbfaedah sahaja....bnda berpaedah seperti ilmu AR ini ingin saya kekalkan dalam kepala minda sbb pelu polah laporan research agik k sem depan.. ~banyak persoalan yang bermain di minda, banyak kata tanya dan juga kata kerja, otak kata jangan hati pula kata ya~lalalalalalalalala~


No comments:

Post a Comment