Wednesday, May 2, 2012

Jejari Tidak Runcing

Tadaaa...drpd topik yg ditulis atas, mesti ktkorang pk aku nak niru blog bekas tunang Khairol Fahmi. penjaga gol Harimau Melaya ya nak???haha...xdala...sbnrnya aku tgh kebingungan tok miker cne tmpat aku nak posting..sik abis2 agik masalah miker tempast ya oow..hurm, yala tek..kotan bingung, alu mengapdet blog tok..hehe..so, ngapdet blog tokla penyebab knak nama tajuk nok diatas ya..ada paham ka???aiseh, melalut ndah..bha2, bbalik kpd pkara di ats, tadik tyme kuliah, tengah aku syok2 melukis atas kertas(maka lecturer ngaja: jgn diikut amalan tok), kawanku Sheeda n Win ngajak main tulis2..mula2 cdak suh aku lukis jarik aku drikmpun dua2 belah m/s kertas ya..pasya, cidak akan isik karekter aku dalam sepoloh jari yang aku da lukis tadk..best juakla mulis tok..aku da nulis k sheeda n winn juak tadik..tok dbah hasil cetusan dan pmerhatian karekter yang cdak buat utk aku..hehe..so sweet:)



Tok dipolah oleh Win..10 things Win says bout me:

1. Agak sensitif (xsmua perkara ktk pelu tanggung) *yes, it's true..huhu
2. Very adorable :p  *hehe, really??chincha?? pukku2...
3. Nampak tabah..tapi berhati sangat lembut..sangat2 penyayang  *not really actually
4. Boleh perbaiki diri, jangan ubah diri  *i'm on 2 it:)
5. Very systematic *yes, but i'm also a clumsy girl..hehe
6. Still holding diri sendiri..Jangan takut..Ya adalah kitak..hehe *yeah, life makes me become more careful wif everything
7. Sangat penyabar ~Sabar keh~ *Allah is always with me:)
8. Selalu disalah ertikan oleh orang yang tidak memahami ~love you~ *Bena..sobs..sobs..
9. Sayang @amat menyayangi "si dia" ~kamek faham..hehe~ *Mak seh win:)
10. Mie, mek sayang tak..jangan kita anggap org lain xsayang..cuma xpnde tunjuk..hehe..lebiu  *luv u 2 dear :*


Tok Sheeda Ssi polah..10 things Sheeda says bout me:

1. Cute and always cute *hehe, pukku2..
2. Maharani lawak ; diperakui oleh Geng Sky Garden  *hahaha, diperakui oleh SIRIM
3. Bijak: InsyaAllah dapat suami & anak yang baik *Aminn
4. Dolok mudah nangis, kinek da strong heart!  *skrang pun maseh..hehe
5. Addict dengan lelaki berlari:)  *yeah, kim jong kook
6. Anak yang sangat sayangkan keluarganya *Undeniable
7. Kakak yang sangat baik. Sahabat yang irreplaceble *kakak yg sk mengarah..hehe
8. Serius dalam certain part:) U are mature enough Mimi:)  *Bena2..
9. Sangat sayangkan xxx& saya doa dia jumpa orang yang lebih baik dari xxx.  *Mak seh peq:)
10. Mimie, kamek sayang kitak <3  *Luv u 2 dear :*

Sama plak topik yg ditulis oleh Sheeda n Win part no 9..hehe..Hurm, xpa2, gne2 mpun,best lok main tok..tryla skali skala ngn kawan mun boring2 dlm klas ya..hehe..sure enjoy:)

No comments:

Post a Comment