Friday, January 4, 2013

Kawan oh kawen ;p

Assalammualaikum..seronottt pulak mnegpost dalam blog..mun orang nk baca, tpulangla..nasib paham ngn tulisan dahla bnyak slh ejaan pasya kaka agik sarawak..hehe..mun xbaca pun xpa juak..hehe..xapla, stat ngepost alu nk ngerepak.ng apala..hehe..sbnrnya aku nk postla psl mjlis kwen sahabat2ku yg aku da hadiri stat thun lpas..rndok hati bha kengkawn smua da nemu pasangan hidup masing2..syukur..bila agik turn aku??haha..ilek2 lok pok..agik ngumpul duit kmk tok ko..mnimba pngalaman lok dr urusan pkhwinan kengkwn..lak mun da mjlis kdirik snnag..haha..alasan kacak x??sbnrnya, aku truz trangla aku blom da calon agik..ada sesiapa yg rasa nk minang aku silakanlah..haha..xdala, mgkin blom masanya..aku blom ready padah Allah..blom cukup umo k miker hal nikah lok ya pdh apakku..hahah..skti jak.. lak mun da orang nnyk aku bl nk kawen, aku pdh mcm tok jak:


bah2, malasku nk crita pnjg, cekedout jak gmbr dbah tok..hehe


Tok tyme hari persandingan Nur Eziah n Mohd Saiful rah Dewan Pustaka pada 21/3/2012. .tokla first tyme nemu balit ex-collegian..segan juakla n rasa awkward glk2 sbb lmk da xkaka..hehe..aku kan pemalu kit..haha..



Tok pas akad nikah Masitah Saini aka Masai ngn suaminya Mohd Ellias Supit..sk hti jak aku bna ndakka eja nmanya ya..hehe.. yg bertempat drmhnya mpun kat Lundu nun..majlisnya tok 31 Ogos 2012, sehari pas bday aku..hehe..lucu eh Masai..rasa bulak jaknya da nkah..tahniah Mas..moga jd isteri solehah:)




Tok nikah Nita Saili n suaminya Mohd Hidayat pada 3&4 September 2012 bertempat drumahnya mpun juak d Kampung Sebandi Ulu. 



Tok nkah Haliza Dawi n suaminya Azmi pada 9&10 November 2012 bertempat drumah sndirik Kampung Pinang..hehe..kacak tarikh kawen liza lik 10.11.12.unik nak??hehe..sbelah laki pun majlis lak 27/1/2013 kat Kpg Mang.


Tok majlis akad nikah Nadia Zaini n Nor Azyrhan pada 15/12/2012..majlis persandingan sebelah pompuan dDewan Stampark,BDC pada 16/12/2012 n majlis persandingan sebelah laki pada 30/12/2012 dDewan Telekom, Semariang..Majlis yg meriah n paling bnyk biak kolej dtg..hehe:)



Tok majlis persandingan Amirah Khairunnisa dan Nik Mohd Razin pada 23/12/2012 bertempat di Dewan Penview, Pending. Rame nemu bala mktab tyme majlis kwennya tok..hehe..

Tahniah kengkawan..mudahan cepat2 dpt baby..hehe..pastok, pembuka majlis persandingan tahun 2013 adalah majlis si Azrul Hisyam n Farhanah Rapihi dDewan Pustaka pada 26/1/2013 n persandingan Liza n Azmi agik dkpg Mang pada 27/1/2013..hehe..xsbr nk ngolek gmbr bsama pgntin..;p

2 comments:

  1. Yeay.. sik sabar nunggu turn ktk gik mi.. bergamba belah pengantin, ambik keberkatan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..harap tuan2 n puan2 bersabar yerr..ada dinda farah n kanda win sdg mnunggu turn nk kwen..haha

      Delete